11 sty 2012

IV Międzynarodowy Konkurs Haiku 2011 r

7 komentarzy:

  1. Cenne trofeum, brawo, Arturze!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Karolu. Dziwne to wrażenie, przeczytać swoje imię i nazwisko, pisane cyrylicą. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę, że tak to odbierasz. Ale dla mnie cyrylica jest... piękna. Tak, czy siak - najważniejsze, że poznali się na dobrej poezji z Polski.

    Serdecznie,
    K.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje Arturze!

    Przy okazji zapytam, czy to pismo dostałeś
    pocztą?
    No i poproszę o polskie wersje.
    Mogą być pod cyrylicą. :-))

    Super sprawa!
    Magda :-)

    --

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pocztą. Zapakowane tak, że... dyplom w środku,usztywniony kartonikami... całość w plastykowej koszulce. To wszystko w tekturowej teczce... Trochę mnie ciarki przeszły, bo ta teczka - z napisami, przypominała mi prokuratorskie teczki np. z filmu o Katyniu.... Najlepiej zrobię jej zdjęcie ☺
      Polskie wersje ? To są haiku o zepsutym zegarze, co to w nim kornik chrobocze i o dziurze w parasolu. Dobrze je znasz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. No, TAKA teczka warta zdjęcia :-)

      Powiększyłam obrazek i przeczytałam wszystko.
      Tak, oczywiście, pamiętam te ładne haiku.
      Nic więc dziwnego, że zostały nagrodzone.

      Magda

      Usuń